11 Ekim 2009 Pazar

Afyonda Bir Dahi


Ali İhsan Esengüner Afyon'umuzun süper zakası biyomik adam kendi halinde birisi görseniz bu adammı süper zaka ?dersiniz.Ama göründüğü gibi değil gerçekten de süper zaka tesadüfen Köfteci de karşılaştık.Arkadaşım bu zatı tanıyormusun?dedi bende hayır ama sürekli gördüğüm birisi demiştim.Arkadaşım bana bu adam süper zaka dedi ilk önce tipine bakıp inanamadım! ama orada bulunan kişiler bu zatın televizyona bile çıktığını söylediler.Hayretler içinde kaldım.Doğum gününü söylüyorsun senin ne zaman doğduğunu söylüyor.Matamatikte bilmediği puroplem yok,herşeyi kafadan yapıyor kalem,kağıt kullanmadan inanması güç değilmi Afyon'da belki herkez onu biliyordur ama ben yeni keşfettim demekki Afyon'umuzdan da böyle dahiler çıkabiliyormuş.Türkiye'nin heryerinde böyle dahi insanlar var ama bizler onlara gereken değeri vermiyoruz.Başta devletimiz bu gibi dahi İnsanlara sahip çıkması lazım.Bu İnsanlar Avrupa'da olsa el üstünde tutulurlar.Malesef bizim ülkemizde çabuk unutulurlar.

1 yorum:

hayatgaliba dedi ki...

kendisini akosman pasajında her zaman bulabilirsiniz. yürüyen bilgisayar gibi maşallah amcamz